Het leven is een Feestje!! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Het leven is een Feestje!! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Het leven is een Feestje!!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

27 Juni 2015 | Bonaire, Kralendijk

Happy birthday to me!!!
Mashi Pabien!! Danki!!

Hoi Allemaal,

Hier weer een nieuw verslag! Weer leuke week achter de rug!
Na het vertrek van Angela, Marcel en Sharon mocht ik weer hard aan de slag.. Er gebeurd zoveel dat ik soms goed terug moet denken wat ik allemaal gedaan heb.
Maandag 8 juni ben ik wezen duiken met Rob en Saskia. Samen met hun heb ik in Nederland mijn duikbrevet gehaald. Echt super duik gemaakt. bij Antilla; oud oorlogschip wat al ruim 70 jaar op de bodem van de zee ligt met heel veel Koraal en vissen. Wow gaaf om te zien doorheen en langs te zwemmen. Het klaren naar beneden kost nog enige moeite maar gaat steeds beter. De tweede duik naar Arashi. De week ervoor al daar gesnorkeld zo mooi en nu schildpaden gezien!! Jippie! Dat wilde ik zo graag!! Helemaal blij dus.

De 12de heb ik dan mijn eigen car gekregen.. Lkkr heen en weer rijden en wachten.. Dan wel al het om een verzekering af te sluiten of om je nummer platen op te halen.

Mijn verjaardag was top! Helemaal leuk. Wezen zeilen voor het eerst en we mochten gelijk aan de bak, zeker op de terug weg flinke wind en schuin door het water!! Super!! Leuke dag gehad met allemaal leuke mensen en 's avonds borrelen bij mij thuis. Nice!!
De volgende dag lekker naar Renaissance Island geweest, heerlijke chille dag samen met Suzanne en Anne. Leuke foto's gemaakt en de tame Flamingo's eten gegeven:) Nou ja ze zijn er zo aangewend dat ze het wel bij je komen halen.

Voor wie zich af vraagt of ik ook nog wel eens werk, ja dat doen we ook nog.. haha!! Op werk gaat alles zijn gangentje. Ik begin steeds meer mijn draai te vinden en merk nu dat het goed is dat ik voor een langere periode hier ben. Je weet inmiddels wat de procedure is en wat er van je verwacht wordt. Ook mijn nachtenritme komt terug.. jaja het zijn hier reeks van 3 of 6.. jullie raden het vast Daisy gaat voor 6. Het voordeel van regelmatig 6 nachten is dat ik het zo probeer te plannen met visite vrij te zijn.

Maar na 3 nachten werken was het weer tijd voor leuke dingen.. Op naar Bonaire! Wel gezegd 20 minuten vliegen. Helaas heen in het donker maar dan valt Curacao wel op met alle lichtjes. Op de terug wel de eilanden goed kunnen zien. Leuke herkenningspunten die je ziet vanuit de lucht.
Wat kan ik verder vertellen over Divers Paradise!! WOW!! Wanneer mag ik weer. 1 dag gedoken en de andere dag mij vermaakt op het eiland. Door de mangrove wezen kajakken, rond rijden over het eiland van Zuid naar Noord. Luchen met een burger bij Jibe en tot slot cheese cake en een amstel bright bij Spice!! Helemaal top!!

Nu weer een reeks van 10 dagen werken. Inmiddels mijn advanced duiken gepland. Ik ben benieuwd. Hopelijk eind juli mijn brevet en 5 mooie duiken achter de rug:)

Dat was het even voor nu!!
Liefs xx Ayo!!

  • 01 Juli 2015 - 09:36

    Sarine:

    Weer een heel leuk verhaaltje Dais! Ik word al helemaal enthousiast om te komen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 11989

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: