Visite visite een huis vol visite!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Visite visite een huis vol visite!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Visite visite een huis vol visite!!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

18 September 2015 | Aruba, Oranjestad

Hello Hello!!

Het is alweer even geleden dus hier weer een berichtje uit het warme Aruba. Vooral met de nadruk op WARM!! :)
Ondanks ik inmiddels best wel gewend ben aan de warmte hier op het eiland is het de afgelopen week wel echt warm. Rond de middag 35 graden en weinig tot geen wind maken het Mucho Calor!!
Maar genoeg geklaagt over het weer.. Hoe is het in NLD, zon, benauwd of regen;)?!

De afgelopen weken leuk en gezellig gehad met visite. Eerst Emma die bijna 2 weken is geweest en daarna Marsha en Rens op bezoek gehad. Volgende week komen Nonja en Sarine en daarna komt Josina! Leuk leuk leuk allemaal. De tijd gaat snel met visite ondanks het soms ook druk is met werken daarbij! Zeker aangezien ik alles wil in zo min mogelijk tijd haha!!

Oke.. druk gehad dus.. Het voordeel van waarbenjij is dat ze je verslag wat je begonnen bent met typen bewaren. Nonja en Sarine zijn afgelopen woensdag vertrokken dus nu even het verslag afmaken:).

Het was echt super weer om zo met mijn zussen samen te zijn. Buiten dat we veel gelachen, gezien en gedaan hebben is het leuk om te zien dat we aan 1 woord soms genoeg hebben met elkaar. Het mooiste voorbeeld daarvan was afgelopen maandag toen wij (Non, Saar en ik) tegen Nick (poortarts) en Mark (SEH arts i.o.) 30 seconds aan het spelen waren. En ja hoe omschrijf je dan U2, gewoon met Bon Jovi die gekke zussen raden het toch wel in 1x het zelfde als een wijk met arme mensen, natuurlijk dat is de Derde Wereld. Haha vol ongeloof hebben Mark en Nick toe zitten kijken, dit kan alleen maar bij zussen.

Zowel met Emma, Marsha en Rens en met Nonja en Sarine heel het eiland over gereden. Van de Noord/Oostkust tot San Nicolas en Baby Beach alles hebben we gezien. Na mijn hobbelige ervaring met Emma met de auto naar Conchi (Natural Pool) hebben Mars, Rens, Non, Saar en ik maar de wandelschoenen aangetrokken. Een gaaf en leuk stuk zo'n 40-45 min heen, even zwemmen en weer terug. Je loopt tussen de rotsen, zandduinen en langs de kust. Super gaaf om te zien maar wel vroeg uit te veren. Zweten is gratis zal Marsha wel zeggen, maar we moeten toch de calorieën van alle biertjes verbranden:)

Van een daagje zeilen tot een avondje naar 080 alles is voorbij gekomen. Afscheidsfeestjes de afgelopen weken van leuke lieve mensen die ik hier in de afgelopen maanden heb leren kennen. Dat blijft gek, maar er komen weer nieuwe leuke mensen!

Inmiddels heb ik ook een hoop toeristische dingen gedaan. Palm Island bezocht met Emma en een leuke groep mensen van hier (Lot, Lore, Sander, Liesje, Tessa, Nick, Nicky en Stephanie). Nu ik het zo type bedenk ik dat Nick, Liesje en ik daarvan nog op t eiland zijn.
Het Arikok park, beter bekend als Natural Park van het Island. Gaaf en leuk om te zien, met verschillende grotten. Oke die met alle vleermuizen al bij de ingang slaan we even over.. Maar zulke mooie plaatjes gezien, conclusie die ik kan trekken, je krijgt het niet zo mooi op de foto.
Mijn favoriete blijft Boca Prins, het uitzicht als je door Arikok komt aanrijden, de verschillende kleuren blauw van de zee! De rust die daar is, wow!!

Tussen alle dingen door nog druk met Duiken, t begint eindelijk op te schieten maar 25 september mijn laatste duik voor mijn Advanced. De laatste duik tot 30,7m gemaakt bij Mangel Halto, wow! Gaaf en heel mooi rif, de schollen vis die voorbij kwamen. Mijn ogen weer uitgekeken!
De competitie van de Beach Tennis is ook begonnen half augustus. Op dinsdagavond dames dubbel met Sanne (tevens mijn buurmeisje, werkt op de OK) We hebben er 1 verloren, maar eerlijk is eerlijk ze waren beter en veel van ze geleerd. En op woensdagavond de mix samen met Nick, twee verloren tot nog toe.. :(!

Nog eventjes, mijn vakantie naar Nederland is in aantocht!! Alle lieverds weer even zien thuis!! Baby's bewonderen, de bruiloft van Gerben en Lisette!! Een volle maar leuke week voor de boeg.

Dat was het even voor nu!
Ayo!! Te oro!!

XXX

  • 18 September 2015 - 19:29

    Suus Van Wieringen:

    Superleuk om te lezen Daisy! Word echt helemaal jaloers van al je mooie verhalen, echt de tijd van je leven! Blijf lekker genieten daar!!

  • 18 September 2015 - 20:09

    Loraine:

    nou voorlopig vermaak jij je nog wel straks weer even onder moeders vleugels ook wel weer even lekker wie weet zien we elkaar dan nog even geniet nog maar even volop en tot gauw dikke kus lor

  • 18 September 2015 - 23:50

    Kim:

    Hoi daisy, super leuk om weer de verhalen te lezen. Goed trainen met beach tennis dan kun je volgend jaar gewoon weer in Nederland meedoen met de competitie! Lekker blijven genieten!!!

  • 19 September 2015 - 16:28

    Tien:

    Nou Dais, dat leest weer lekker weg. Ik denk dat je het eiland nu wel zo'n beetje gezien hebt. Elke cm2 heb je denk al betreden. Maar het leukst is dat natuurlijk om met familie/vrienden te doen. Nog effies dan ben je weer op je oude honk. Nou ik moet zeggen..........gezien het weer hier nu, zal het fijn zijn bij moeders en vaders, maar voor het weer ga je denk ook weer gauw terug.
    Werkse, want dat moet denk toch ook gebeuren, en tot spoedig.
    Groet,
    10

  • 25 September 2015 - 19:36

    Ria:

    Wat fijn Daisy dat je effe naar huis komt , neem warme jas mee hoor .
    Mocht je nog effe tijd over hebben , ben je welkom om de lipdupp te kijken .
    Daar heb je een hoofdrol in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 11990

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: