Voorbereidingen - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

25 Januari 2015 | Nederland, Boskoop

Hoi Allemaal,

Net terug van wintersport en nu hard aan de slag om alles in orde te maken voor Aruba, nog 93 dagen te gaan!!!
Een aantal dingen al geregeld maar ook nog een hoop te doen op mijn to do list. Ticket is inmiddels geboekt en weet wanneer en hoe laat ik ga vliegen:).

Al klinkt 3 maanden nog ver, mijn agenda staat vol, werken in het GHZ, met verzekeringen enz enz regelen, duiken voor mijn brevet en leuke dingen. De aankomende 3 maanden zullen dus wel voorbij vliegen.

Wat weet ik al wel?!
De eerste maand zal ik in een studio verblijven door het ziekenhuis geregeld. Daarna gaan we verder zien.

Dat was het voor nu!!
Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 11994

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: