Voorbereidingen 2, nog 82 dagen en 1uur te gaan! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen 2, nog 82 dagen en 1uur te gaan! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen 2, nog 82 dagen en 1uur te gaan!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

05 Februari 2015 | Nederland, Boskoop

Bijna 2 weken verder!

Inmiddels bevestiging gekregen van het ziekenhuis voor mijn vliegticket en studio! Extra kilo's bagage bijgeboekt dus we kunnen 2 volle koffers meenemen.. Meer dan zat hoor ik om mij heen, maar... ik ken mijzelf! Het zal wel sneller vol zitten dan ik denk.. haha!! We zullen zien.
De afgelopen week zijn er 2 wezen kijken om in "mijn" appartementje te gaan wonen als ik hier weg ben. Een raar idee wel, toch mijn plekje geworden in de afgelopen 2,5 jaar. Bij terugkomst dus weer opzoek naar iets nieuws:) Ook dat is spannend.. maar duurt gelukkig nog even.
Eerst dit avontuur!

Verder met de voorbereidingen, zaterdag afgesproken met Frank, hij is vorig jaar een half jaar naar Bonaire geweest om daar te werken in het ziekenhuis. Eens horen hoe de verhalen zijn, het tempo op de eilanden (iets waar ik denk wel aan moet wennen) en de cultuur is. Maar natuurlijk vooral hoe zijn vakantie op ARUBA was ;)
Na wat woordjes Papiaments waar ik nog niet veel van begrijp behalve Dushi en Poco Poco (rustig rustig) toch maar even een woordenboekje besteld, samen met Spaans voor Latijns - Amerika (na advies van Melissa, collega GHZ) moet het hopelijk goed gaan komen om daar buiten het Nederlands te communiceren. Een hele uitdaging voor iemand met nou niet echt een talen knobbel al zeg ik t zelf:)
Ook Suze (uit Boskoop, woont in Noord (Aruba)) bericht met nog wat vragen. Toch handig om experts daar te hebben zitten. En erg blij dat ik haar de vragen stellen mag:).

Het komt allemaal steeds dichterbij.
Vandaag ook leuke post gehad:) Een kaart met een afspraak op 10 April. Ik weet nog niet van wie.. Dat is een verrassing.. Maar erg leuk dat die gene nog met mij wil afspreken en dit idee bedacht heeft. Nou hoop ik ook maar dat het een leuk persoon is en geen creep of iets waar ik het met de meiden al op de app over gehad heb.. haha! nog 2 maanden tot 10 april en dat als verrassing voor mij.. Oei!! Ik vind het geweldig maar .. t feit dat ik t niet weet.. ach is goed voor me.. haha!

Dat was het weer voor nu!
Liefs X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 12000

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: