Vertek inzicht! - Reisverslag uit Hazerswoude-Dorp, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Vertek inzicht! - Reisverslag uit Hazerswoude-Dorp, Nederland van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Vertek inzicht!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

28 April 2015 | Nederland, Hazerswoude-Dorp

Hoi Allemaal,

Bijna is het zover. Morgen vertrek in naar Aruba om mijn grote avontuur te beginnen. Ik heb er super veel zin in!
De afgelopen dagen staan vooral in het teken van afscheid nemen.
Na een hoop geslaagde afscheidsetentjes, borrels, lunch en nog veel meer afgesloten met Kingsnight met alle vriendinnen en vrienden! Super!

Maar morgen gaat het dan echt beginnen.
Donderdag mag ik mij om 11.00uur melden bij de HR afdeling van het ziekenhuis om alle gegevens verder rond te maken. Zondag start mijn eerste dagdienst op de afdeling. Niet zoals hier een maand extra nee na 1 dag mag ik aan de bak! Ik ben benieuwd!
Verder ziet het er voor de eerste maand rustig uit, planning om het eiland te leren kennen, auto regelen, in werken en genieten van het weer! Ook ga ik de eerste week kijken bij Richel, via Suze heb ik contact met hem gekregen en hij heeft een appartement te huur voor mij.
Vanaf 1 juni zal ik daar dan gaan wonen. Tot die tijd verblijf ik in een studio geregeld door het ziekenhuis. Op de website ziet het er leuk uit dus ik ben benieuwd verder http://www.arubaqualityapartments.com/.

Dat was het even voor nu!
Liefs xx

  • 28 April 2015 - 08:06

    Jaco:

    Hi, goede reis en veel plezier. Wordt vast een mooi avontuur.

  • 28 April 2015 - 08:14

    Ellen:

    Daisy een goeie reis en een onwijs fijne tijd toegewenst , met heel veel werk maar vooral ook heel veel levensplezier! .........'t ga U goed! ;)

  • 28 April 2015 - 08:29

    Suus:

    Goede reis lieve meid!! Geniet van dit super avontuur en denk niet teveel aan ons ;)! Wij redden ons wel en jij moet volop gaan genieten van Aruba en alles eromheen:)! Goede vlucht! Dikke kus

  • 28 April 2015 - 08:34

    Loraine:

    spannend xxxx

  • 28 April 2015 - 08:53

    Gina :

    Heel veel plezier met je geweldige avontuur. Geniet zowel boven als onderwater en maak ze gek

  • 28 April 2015 - 09:50

    Priscilla:

    Heel veel plezier! Geniet van alle ervaringen en indrukken en zeker ook van het duiken!

  • 28 April 2015 - 10:00

    Boudewijn Boer:

    Ik vind het echt super stoer dat je dit gaat doen. Het zal niet altijd makkelijk zijn zo ver weg te zijn maar tegelijk een ervaring die je nooit zult vergeten. Ik wens je turbo veel succes en plezier. Maak er wat moois van. Alle geluk gewenst en tot leesze :-)

  • 28 April 2015 - 12:51

    Hestia:

    Klinkt goed!! Heel veel succes met je avontuur en geniet ervan☀️

  • 28 April 2015 - 16:39

    Ellen:

    Lieve Daisy,

    Goeie reis en heel veel plezier in het zonnige Aruba!! Stoere actie!! Liefs XL

  • 02 Mei 2015 - 08:17

    Anouk :

    Heej dais! Je gaat een fantastische tijd te tegemoet! Heel veel plezier! Xx

  • 06 Mei 2015 - 12:36

    Bianka:

    heeey Daisy, ik wens je super veel werkplezier en mooie ervaringen! Heel veel plezier daar en hou ons op de hoogte hier ;) Liefs en kusjes BIBI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 11991

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: