Live the Life you Love @ One Happy Island - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Live the Life you Love @ One Happy Island - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Live the Life you Love @ One Happy Island

Blijf op de hoogte en volg Daisy

02 December 2015 | Aruba, Oranjestad

Hey bon nochi allemaal!!

Hier weer een verslag vanaf Aruba! Inmiddels zijn er nieuwe ontwikkelingen gaande hier op het eiland. Ik heb mijn ontslag ingediend en mijn terug keer naar Nederland staat gepland. Nog niet de exacte datum maar na de Carnaval zal ik weer op Hollandse bodem staan om 1 maart te beginnen op de IC van het WKZ.

Jammer?! Ja en nee, ik heb heel veel zin in mijn nieuwe uitdaging!! Een nieuwe opleiding en nieuw avontuur. Maar voordat ik daaraan ga beginnen nog even 110% genieten hier op Aruba!

En ja dat doe ik zeker. Samen met mijn vriendinnetjes en alle leuke mensen hier om mij heen. Het Tournement van de Beach Tennis is voorbij. Een intensieve en super leuke week gehad, het niveau was hoog, niet veel gewonnen maar super lekker gespeeld. De nieuwe league gaat beginnen 8 december dus Sanne en ik hebben ons weer ingeschreven voor de dames dubbel. We gaan natuurlijk weer voor de top 3!!

Afgelopen weekend kwam Floran van Leeuwen (Boskoper) over van Curaçao over voor een weekend "party"!! Hij loopt daar stage. Samen met Suze Binken heel veel gelachen en weer heerlijk om over alle mensen van thuis te hebben. Alle nieuwtjes weer besproken;) maar ook vooral onze ervaringen van Curaçao en Aruba gedeeld. Het besef dat we eind november in de zon liggen met een drankje in onze hand, een echte luxe! Behalve stappen naar Palm Island geweest, de stranden van Aruba laten zien, wezen Jetskiën en door de plassen off the road wezen rijden. Wees gerust behalve het slechte weer in Nederland hadden wij zondag ook aardige buien weer. Eind van de zondagmiddag lekker gegeten bij de Zeerovers! Hopi Bon!!!

Nu weer aan het werk in de nachtdienst. De afgelopen weken was het weer druk, volle IC met zieke patiënten. Het leek wel reanimaties te regenen en zo ook mijn eerste kinder reanimatie gehad. Gelukkig met een goede uitkomst. Dezelfde week had in mijn PALS (Pediatric Advanced Life Support) cursus. Twee dagen training op het gebied van het resp. bedreigde kind en de kinderreanimaties. Erg leerzaam en mijn examen (in het Engels) weer gehad! Ja wel trots op mijzelf.
Nu is de rust weer wedergekeerd op de afdeling. Even ademhalen en andere onderwerpen met collega's. Zo nu met Shandia en Karlijn in de nacht.. Een echt meiden team!
12 December is er kerstdiner van het ziekenhuis, schijnt een hele happening te zijn dus aan Mam gevraagd of ze mijn gala jurk meeneemt. Ik erg benieuwd:):)

Afgelopen maandag weer wezen duiken. Voor de tweede keer een nachtduik gemaakt. Samen met 4 andere collega's van het ziekenhuis. Het was weer super gaaf. In het donker van alle natuurlijke lichtjes van de onderwater wereld. Bijzondere ervaring!
Het is wel leuk en gezellig samen met Ryanne Vermeij ofwel stommerd, ooit samen op de chirurgie gewerkt in het Rijnland Ziekenhuis en nu samen hier! Oude verhalen en herinneringen ophalen en nieuwe maken zoals het duiken en de feestjes bij de Moomba!

De planning voor December; as vrijdag sinterklaas vieren met de meiden:):) We gaan het sinterklaas spel doen. Alleen nu nog opzoek naar leuke cadeautjes. En dan maandag.. Visite; Pap, Mam en Aad komen naar Aruba! Heel veel zin in om hun weer te zien en te knuffelen!

Dat was het weer even voor nu!!
Tot snel
Liefs XX

  • 02 December 2015 - 08:00

    Loraine:

    hey Dais wat een super leuk verhaal weer wel een beetje wee moed nu het einde in zicht komt maar eerst nog een gave sint en kerst meemaken dat nemen ze niet meer van je af.
    ga er nog volop van genieten en zeker van het bezoek van ans, Peet en Aad ook die hebben er super veel zin in. meid geniet maak vrienden voor het leven en een mooie duik in de toekomst Op naar een studie jaar en veel liefde en geluk in 2016 op naar een Top Tijd veel liefs Lor

  • 02 December 2015 - 09:07

    Dorien :

    Weer een leuk verslag Daisy, zo blijven we op de hoogte nog een fijne tijd daar xx

  • 02 December 2015 - 11:18

    Ryanne :

    Ik vind het ook wel leuk met jou hoor ;) je werkt alleen zoveel ...

  • 02 December 2015 - 17:19

    Kim:

    Hey daisy,

    Zoals we kunnen lezen ben je je nog niet aan het vervelen op Aruba!
    Veel plezier tijdens alle feestdagen.
    Wij vliegen 20 februari via Aruba weer naar huis, misschien zitten we wel in het zelfde vliegtuig :)

    Groetjes kim en koen

  • 02 December 2015 - 20:44

    Robert:

    Daisy leuk verslag en geniet er lekker van want je kan bij terug komst weer volop met de westerse hectiek mee.
    Fijne feestdagen en nog een fijne en leuke tijd

  • 03 December 2015 - 18:58

    Jolanda Timmermans:

    Lieve Dais, wat geweldig wat je allemaal meemaakt. En helemaal geweldig dat je vader en moeder en Aad het ook gaan beleven bij jou!! Geniet lekker van deze mooie tijd en tot ziens in Nederland XXX Jolanda en fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 11997

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: