Duiken - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu Duiken - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Daisy Leeuwen - WaarBenJij.nu

Duiken

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

07 Juli 2015 | Aruba, Oranjestad

Hoi Allemaal,

Zoals voor de meeste van jullie wel bekend ben ik helemaal in mijn sas met het duiken. Afgelopen zondag dan ook begonnen met de Advanced cursus. 5 duiken en weer genoeg theorie om te leren! Erg leuk en leerzaam! Buiten het feit dat ik elke keer weer nieuwe dingen leer, het duiken beter gaat en dan voornamelijk het klaren (dat is heel erg fijn) is het super mooi en erg leuk.
Zondag stonden we klaar om 2 duiken te gaan maken op Arashi en Antilla. Twee dive spots die ik al eerder gedaan had maar erg mooi zijn en de moeite waard. We waren vroeg (8.00uur bij de boot) en dat beloofde veel vissen en hopelijk ook weer schildpadden. YES YES YES!! Hopi Bon!! Ze waren er. Elke keer weer blijft het gaaf om deze dieren te zien. Zo mooi rustig en sierlijk, helemaal leuk.
Na Arashi door naar Antilla. Wrakduik, omheen onderdoor en erin. Hele leuke ervaring weer. Het weer was minder ofwel zoals de Arubanen zeggen het is slecht weer. Het waait te hard en de zee is ruw. Het zicht was dus niet zo, ongeveer 10m. Dit was jammer.
Je moet dus even wennen aan het slechte weer, voor mij is het dan gewoon lekker weer met een windje die het aangenaam maakt:).

Een kort verhaaltje maar hoop dat de foto's jullie een goed beeld geven!
En natuurlijk net zo verlieft op de seaworld worden als ik!

  • 07 Juli 2015 - 13:55

    Anouk:

    Heej Dais,
    dat klinkt gaaf zeg. Je bent echt helemaal in to diving ;). Succes met studeren! Veel plezier met je volgende duik. Liefs uit Boskoop. Xx Anouk

  • 07 Juli 2015 - 14:29

    Sarine:

    Wauw Dais wat een waanzinnig mooie foto's zeg! Heel indrukwekkend :)

  • 07 Juli 2015 - 20:31

    Tineke:

    Hey Dais,

    Dat klinkt super zeg. Je enthousiasme spettert er vanaf!!
    Mooie foto's ook. Nu alleen nog visje nemo op de gevoelige plaat leggen.
    Ik houd het liefst maar mijn beide voeten droog, brrrrr, lijkt me ook wel wat eng. Ben je al zo'n enge murene tegengekomen?
    Enjoy en tot spoedig. Leuk je verhalen te lezen.

    Groet,
    Tien

  • 08 Juli 2015 - 02:38

    Daisy Van Leeuwen:

    Ja Tien, die heb ik al gespot, helaas download hij de foto niet!
    Heb een hele mooie:)
    Liefs terug in Boskoop Anouk!!
    En ja Saar misschien moet je er maar over nadenken om een duikje te maken hier of op Bonaire:)

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hoi Allemaal, Ik ben Daisy, 26 jaar oud en de afgelopen jaren werkzaam als Intenisve Care verpleegkundige in het Groene Hart Ziekenhuis. Vanaf 1 mei ga ik aan de slag in het ziekenhuis op Aruba! Een spannende tijd te gemoed! Ondanks al het afscheid nemen, heb ik er super veel zin in!!

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 12010

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 07 Mei 2016

ZON ZEE ZIEKENHUIS

Landen bezocht: